Gratis bezorgd

Voor 16:00 besteld, morgen in huis*

Retourneren & Klachten

Retourneren & Klachten

Past het artikel dat je hebt besteld niet of wil je om een andere reden een product terugsturen of vervangen? Dat kan natuurlijk. De kosten van het retour doen van jou bestelling zijn dan wel voor eigen rekening. Na ontvangst van je bestelling heb je 14 dagen de tijd om je bestelling retour te zenden of om kenbaar te maken dat je toch van de koop afziet. Nadat je dit kenbaar gemaakt hebt, heb je nog 14 dagen om de bestelling daadwerkelijk retour te doen.

Oorspronkelijke verpakking + retourformulier
Gebruik voor het retourneren of ruilen van een artikel waar mogelijk de oorspronkelijke verpakking en voeg altijd het bijgesloten retourformulier toe. Geef duidelijk aan welk artikel je retourneert of wilt ruilen.

Retouradres
JL Sportswear
Van Loenshof 15
7511 HE  ENSCHEDE

Regels voor retourzendingen
Natuurlijk mag je onze producten passen om ze goed te beoordelen. Een artikel gebruiken voor andere doeleinden mag niet. Want net als jij, wil ook iedere andere klant ongedragen producten kopen.

Bij een retourzending draag jij zelf de verantwoordelijkheid. Zorg ervoor dat de artikelen compleet, niet gebruikt en niet beschadigd zijn. Verder moet ons zwarte “E-tag”-kledinglabel nog aan de producten zijn bevestigd. Maak waar mogelijk gebruik van de originele verpakking, labels en etiketten.

Bestelling terugbrengen naar de winkel
Vanzelfsprekend mag je een artikel ook terugbrengen of ruilen in onze winkel aan de Van Loenshof 15 in Enschede. Helemaal ideaal natuurlijk als je wilt ruilen, passen of direct je geld terug wilt ontvangen! Neem wel even je retourformulier mee! Check onze openingstijden en kom langs wanneer het jou uitkomt.

Terugbetaling
Je retourzending handelen wij zo snel mogelijk na ontvangst af. Ons streven is om het volledige aankoopbedrag binnen 7 werkdagen terug te storten op je rekening.

Klachten
Heb je een klacht of opmerking? Dan horen wij dit graag. Elke klacht wordt met aandacht behandeld en we zullen er alles aan doen om dit probleem te verhelpen. Wil jij een klacht melden dan kun je contact met ons opnemen, zodat wij deze in behandeling kunnen nemen. Het is natuurlijk ook mogelijk om de klacht in onze winkel in te dienen.

Wij doen onze uiterste best om de klachten die we krijgen op een goede manier af te handelen. Ben je toch niet tevreden met de manier waarop jou klacht uiteindelijk is afgehandeld? Dat vinden we natuurlijk vervelend om te horen. Het is mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Meer informatie of vragen?
Stuur een mailtje naar info@jurgenlangezaal.nl of bel naar onze winkel, 053 – 7400290.

logo Jurgen langezaal

Copyright © 2019 JL Sportswear

Algemene voorwaarden | Privacyverklaring